lördag 16 december 2017

NÄR LIVET GÖR EN KROK OCH TOG DET STOPP MITT I HALVA LIVET!

Man tar mycket här i livet för givet och när det helt plötsligt gör en krok som inte på något sätt var förväntat! ja då står man med skägget i brevlådan och undrar vad f_n var det som hände nu!
Ja så var det härom natten när jag fick reda på att jag från med 9 januari är utan jobb! kanske inte var den julklappen som jag hade hoppats på! men Ja är ju inget att annat än att fortfarnde hake på i livet men en viss oro! finnes eller ska nog säga att en stor oro finnes.
så nu är jag arbetslös för första gången i mitt snart 50 åriga liv! en ny upplevelse det med som jag gärna hade sluppit!, tyvärr har jag dåligt med kontakter och det är ju det som man oftast fixa jobbet med sina god kontakter! men får väl se det som en nystart här i livet, och hoppas att någon vill ha en väldigt positiv och arbetsam snäll! och bra arbetskraft!
Livet går inte under! men man ser hur lätt livet kan ställas på kant! och tur är att jag har min underbara flickvän Maria tyvärr på andra sidan jorden men utan henne skulle det vara väldigt nattsvart! och mina härlig underbara föräldrar!
Ta hand om er alla och ha en trevlig lördags kväll och en fin helg, och tänk alltid på att ta hand om era nära och kära, och behandla alla som ni vill bli behandlade själva, respekt kärlek och hänsyn då kommer vi långt här i livet
Lite fina vinter bilder från Arboga blev det här i veckan









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar