söndag 25 oktober 2020

när sorgen innfinner sig när verkligheten infiner sig

 Sakta förstår jag att du är borta för evigt, din stämma kommer jag ej höra igen vi kommer inte planera kommande äventyr ihop, sorgen gör sig påmind nu förstår jag meningen med att komma tillbaka till verkligheten efter att under några veckor levt i något konstig väntan på att du ska höra av dig, du var min bästa vän och du är min far, Vi gjorde det mesta tillsammans år ut och år in och det var bara naturligt och tror att folk tycket det var konstigt om vi någon gång dök utan den ene eller andra, vi hade våra menings skiljaktigheter och dispyter men det rann av oss och sedan tog vi tag i det vi planerade igen, livet blir inte detsamma utan dig men jag ska hålla humöret uppe och fortsätta i våran stil, Glad arbetsam och plikttrogen och alltid ska alla kunna lita på våra ord och vad vi lovat, Hoppas du har det bra himlen jag och vi alla saknar dig oändligt mycket 

Till dig och alla andra lite vackra höst bilder 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar