söndag 10 december 2023

Jag vet att jag kan! tro på oss själva


 jag vet att jag kan! jag kämpar i det tysta dag och natt! jag följer lagar och regler är brutalt ärlig och för snäll!

Men det jag gör syns aldrig! som så många andra som brinner för något så når vi aldrig fram!

jobbet sköter jag i ur och skur i sommar natten eller höststormar och snöyra utan genvägar! jag gör det som ska göras! även om det lockar att stanna i sängen när det är 23 minus och blåser storm så tar jag mig ut i natten och gör det som står i min arbetsorder.

Nuförtiden handlar det mesta om att smita undan och ta genvägar alltid är det någon som städar undan eller gör jobbet! åt den som smet från undan från det som den borde gjort!

! Den är jag! den som är bra och ha när skingras ska göras att göra jobbet i skymundan att aldrig glassa! äran den tar oftast den som jag gjorde jobbet för åt sig!

Jag är en glad positiv man som njuter av livet och skrattar och mår gott med min sambo

Men om alla gjorde vad vi borde göra och inte lät andra göra sakerna som någon smet ifrån vad mycket lättare det skulle bli

När jag inte sover. så lägger jag all energi på min passion och jag är blyg snäll och försynt. men jag vet att jag kan och är mycket duktig på att förmedla med min fotografering. önskar bara att många fler fick chansen och se vad jag åstadkommer men svårt att komma in i synfältet för den stora massan

jag vet att jag inte är felfri men jag gör alltid mitt yttersta för att göra rätt

Ta hand om er alla i vinter mörkret och kom i håg vi alla kan. trevlig helg och ha det gott i juletider 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar