tisdag 6 november 2018

Hjärtat brinner! och blöder på samma gång! saknar dig min älskling

3 Månader är en lång tid! eller kanske en kort tid! min älskling har nu åkit hem igen till Lima Peru efter 3 underbar härliga månader tillsammans, och du får mitt hjärta att brinna av kärlek du får mig alltid att le och må gott! ditt underbara leende kan man aldrig förneka! alla motgångar och svårigheter försvinner när jag ser dig le!

Vi pratar skrattar och tänker tillsammans, nu är du tillbaka på andra sidan jorden och mitt hjärta blöder! och saknaden är stor! vi ses varje dag på skype! men verkligheten förträffar allt när jag kan röra dig och känna din lukt och vi kan göra allt tillsammans! snart är du tillbaka här och då bli mitt hjärta helt igen, du är mitt liv och du är mitt allt, längtan till vi kan alltid vara på samma plats är väldigt stor  Jag älskar dig min Maria









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar