måndag 22 januari 2018

Mina foton lockar besökare,Påven orsakade försening till skolan, och kartbok till regeringen!

Vintern kom äntligen till Arboga ,och vackert med snö i träden och på marken, lyser upp miljön och tillvaron gör det när den vita snön faller och lägger sig som ett täcke, och det piggar upp under den mörka årstiden, och när ochså det blir som igår söndag att solen tittar fram då blir det vackert och högtid för oss fotografer som kan få till väldigt fina och vackra bilder,

Får då och då tack för att visat upp bilder från vårat fina Arboga och personer som tack vare mina bilder har besökt Arboga och konstaterar att den lilla fina staden är väl värt ett besök och kanske ochså Arboga kommun borde inse att vi är några fotografer här i Arboga som gör väldigt god reklam och skapar en ström av turister! jag har varit i kontakt med kommunen och fick svaret vi tar våra egen bilder!! men ja det är skillnad på bilder och bilder!

Lima har varit hem för påven under veckoslutet! och det skapade problem för min Maria när hon skulle ta sig till skolan i fredags då påven var ute på turne under morgnonen så var det kaos i morgon trafiken! som det nu alltid är i en 10 miljoners stad! men nu var bussar inställda och avstängda gator så maria tog sig till skolan/sjukhus området ett antal minuter försenat! så är det nu när guds väsen är i staden!

När jag flyttar mitt smörpaket 1 decimeter i kylskåpet! så finnes smöret fortfarande i Mitt! kylskåp! Tomtarna i regering var så nöjda med Löfven i spetsen Var så malliga när dom meddelade att ett antal jobb flyttas ut från Stockholm! och det är värt en röd ros! Men Men! när hälften 500 utav 900 jobb flytts till Botkyrka ! hallå köp en kartbok Botkyrka är stockholm alltså samma som att flytta smörasken i sitt eget kylskåp!!

Stort tack till er alla som läser mina rader! ha en fin vinter vecka och ta hand om er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar