tisdag 27 mars 2018

Marknadsföra sig själv! solen skiner och möten i vardagen

I dagens samhälle där allt går igenom datorer och sociala medier då måste man ju tydligen markndasföra sig själv och skapa sig en profil både här och där och hit och dit! men jag är ju alltid bara mig själv och inte alltid så lätt att presnetera sig själv eller prata gott om sig själv! kan ju lätt bli att personer tycker det är skryt utan självkritik och min beskrivning av mig själv!

Min profil beskrvning! Positiv glad snäll person, Fotografi är min passion att fånga dagen naturen eller den actionbilden på dom motorsport evenmangen jag ofta besöker, glad i livet och kär i min Maria, och målet i livet att arbeta och bo och leva på samma plats som min stora kärlek Maria, som nu bor på andra sidan jorden Respektera andra och behandla andra personer som du vill bli mött och respekterad själv, och ta hand om dig och dina nära och kära, och ge varandra en ryggdunk för det bra dom gör i stället för gnäll på små saker, fel kan vi alla göra och rätt gör vi oftast!

Tycker oftast vi fokuserar på fel saker och snälla ni alla tänk på era nära och kära och era kollegor kan alltid behöva en postiv kommentar och en ryggdunk för något gott dom gör, istället för att gnälla på småsakerna, och tror säkert vi alla får tillbaka dom positiva kommentarena om vi själva ger dom till andra

Socila medier tar över det mesta men hur var det förr då pratade vi och träffade människor! nu är det sms och facebook och hitan och ditan! när jag under min fotografiska promenad i det vackra vårvädret här i Arboga så träffade jag personer och möten i vardagen tror jag vi saknar och inte ofta vi talar med någon just sådär och inte om du heller aldrig förut träffat personen, idag så träffade jag en person som satt i solen och njöt av vårsolen och en helt okänd person för mig men blev ett mycket givande och intresant samtal på 30 minuter så ut och mingla och prata med kända och okända personer det ger en trevlig och glad stund i vardagen

Och våren den kämpar på för att ta över från kung bore och hoppas framåt påskhelgen att det blir mer och mer vårlikt och kanske det snart börjar blomma ibåde här och där och trots! allergin så ska jag njuta av våren och allt grönt och alla vackra blommor, fortfarnade är det kalla nätter så det biter i fingrarna under nattens jobb

Ha det gott ni alla och snart är det påsk bloggen önska Glad påsk och stort tack för ni läser detta

Bilderna fotoade i dag I Arboga





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar