lördag 9 juni 2018

Vinner Marias Peru! eller mitt Sverige! att vara på fel plats

I dag borde jag och Maria ha varit i Göteborg! men tyvärr så kommer inte min älskling till Sverige föräns i augusti, idag så mötts peru och sverige så blir en spännande match och vi kommer se den tillsammans på skype och om Marias peru spelar som dom borde och brukar göra så blir det en enkel seger för älsklingens peru! tyvärr har inte fotbollens experter i Sverie  insett att Peru är ett väldigt skickligt och ett världslag inom fotbollen så jag säger till alla i kväll blir det åka av på Ullevi och håll i hatten, Peru har inte förlorat en fotbollsmatch sedan hösten 2016 och lär inte göra det i kväll heller!

Sommaren den kom tillbaka igen efter några framförallt kyliga nätter, och idag är det karnival i Arboga och tar mig ut med kameran och förevigar den tillställningen innan det blir fotbollsmatch, en lugn och avkopplande helg blir det och inget motorsport live! både rally vm på Sardininen och rallycross vm i Norge kan man uppleva på tv!

Att vara på fel plats! jag fick med på bild förra helgen när en person var på väldigt fel plats under Rally SM i Askersund, den bilden har nu förekommit på andra medier med mitt godkännande och kan bara säga att vi måste nog tänka till lite mera! innan vi beger oss ut på våra motorsport evenmang och tänka på säkerheten och alla inblandade, så vid besök på rally tävlingar och alla andra idotts evenmang som finnes säkerhetsrisker tänk till lite för er egen säkerhet och andras säkerhet med

Önskar en trevlig lördag och helg till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar