lördag 7 juli 2018

Tack Sverige för en strålande insats i VM, Med kämpaglöd och vi känslan kommer man långt

Då var VM sagan slut för denna gång och i dag var England det bättre laget,men Sverige har gjort en ensatående prestation att först ta sig till VM slutspelet och sedan ända fram till VM kvartsfinalen, så hatten av och all beröm som kan ges till laget som alltid kämpar och spelar på toppen av sin förmåga för varandra och laget,

Nu lyser solen här i Arboga igen efter en regning natt och förmiddag så var då sommaren tillbaka igen, och tänker på den härliga och sköna sommaren vi haft och har! och tillsammans med ovanstående fotbolls lag som skänkt spänning och njutning nu under juni och juli månad, jag hoppas hela Sverige tar med sig av det och forstsätter att på era jobb och i alalt vi gör, gör det vi är bra på och gör saker tillsammans och och hjälper andra och inte stjälper!!

Det man gör får man alltid tillbaka och min tanke är alltid! behandla andra som du vill bli behandlad själv, med respekt och lyhörd för vad andra tycker och tänker, och ger jag något så förväntar jag att man får något tillbaka med, så tror jag vi alla och sverige kan vandra vidare och vara ett bra land och ett land som vi kan vara stolta över

Önskar alla en god kväll, och sörj inte förlusten för mycket, utan var glada över alla framgångar och segrar laget har gett oss svenskar att glädjas över.

Njut av helgen och njut av semestern ni som har det, och tack för att ni läser mina rader

Vackra sommar blommor från mitt fotoarkiv blir det idag












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar