tisdag 12 februari 2019

Solen skiner och våren är här!

Solen skiner och får vårkänslor! kanske lite för tidigt när vi ändock bara är i mitten av den riktigta vintermånaden Februari! och tyvärr inte så bra för det soma ska ske i värmlands och Norge skogarna i helgen! Rally Sweden, och är nog bäst med hård is! men med utlovade bortåt 8 plus så blir det nog inte så mycket is kvar åtminstone inte den andra vändan på eftermiddags körningarna! men men vädret kan vi inte rå på så är bara njuta av solen och må gott och fint!

Bjuder på lite bilder igen från den delan av Februari som varit och det var rejält med snö och vinter bara för en vecka sedan! och har testat den nya linsen jag köpte! och tror den kommer fungera bra och för att kunna fotografera fåglar på längre håll och framför allt ute i rally skogen kommer nog det nya objektivet fungera fint! en ny kamera får nog väntas med! tyvärr så kostar det ju mycket pengar men har nog! bestämt mig vad jag ska köpa! nikon blir det som alltid! och blir nog en nikon d 500! men när vet jag inte!

Blir en kort blogg! men naggande god! hoppas jag! nu ska jag äta lunch och sedan så bär det av mot Arlanda och hämata upp Maria! hoppas bara det inte blir något trubbel på vägen brukar kunna bli lite si och så när man åker lång resor och ska hinna med flyg hit och dit, och ett kort stopp i Munchen på 40 minuter kan bli spännande att hinna med nästa flyg!!

Återkommer snart med mera bloggar hoppas jag! ha det gott i solen och som alltid ta hand om er och era nära och kära 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar