fredag 21 juli 2017

Ekorren blev månadens bild, Resväskan nu stängd!

Alltid uppskattat när man blir uppmärksammad med det man gör och lägger ner tid och energi på, och när Bbl/At ringde upp i tisdags eftermiddag så blev jag överaskad och glad när meddelades att dom hade valt ut den bilden med ekorren jag fotograferade ute på en av mina promenader,
och att journalisten ochså kom ihåg att jag var en gammal  rallyförare var ju bra med!! som nu istället för att köra rally tillbringar mycket tid med att fotograferar bilarna när dom susar fram mellan dikena
Nu är semestern nära och resväskan går bra att stänga så då borde ju packning blivit bra och att allt är med på resan, förhoppningsvis är det så och oftast går det att lösa om det uppstår problem, och som jag skrev igår inte så ofta man besöker Stockholm London och Newyork samma dag även om det bara är flygplatserna som ska besökas, hoppas nationaldagen firas gott och lugnt vet inte riktigt om man märker av något firande alls!!

Ha en go kväll och vill ni så hörs vi igen men då blir det på spanska, Buenas dia!! njae min spanska är ju inget vidare så tur att man har tolk.
go kväll och ha det gott, Mvh Stefan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar