lördag 10 februari 2018

Bragdtjejer visar vägen i Os,Hinna först blick i Trafiken! Nya Arbetsfordonet utprovat!

Stort grattis till Charlotte Kalla Grymt imponerande att så taktiskt och med urkraft vid ett maxryck bara köra i från resten av fältet och se en leende Charlotte Kalla glida över mållinjen i dagens skiathlon var mäkta imponerande och visar vägen för vårat land i Os,och lika härligt imponerad av Os debutant Ebba Andersson  som ut på sita var går upp i täten och drar klungan!! härligt av en 20 åring och visa mod och framfötterna och även om det fattades 8 tiondelar till en medalj så en härlig insats och ett stort grattis

Äntligen helg har var dåligt med bloggskrivande och fotografernde på grund av förändringar och mycket på jobbet men hoppas tiden kommer ifatt och att solen snart skiner så det kan bli några fina fotopromenader, tyvärr ser det ut så att Svenska rallyt får bli överhoppat dettta år för mi del så får ladda för nästa år! om inte det går att finna någon extra timme på dygent eller kanske kan lägga starten senare på dagen!!

Olika beteende i trafiken! ja men när man ser en stor bil! SUV och med en chaufför med hinna först blick ja då är det bäst att kapitulera!  men är det verkligen så viktigt att hinna först och att sätta säkerheten i andar hand! och på den aktuella sträckan var det ochså 30! men det var tyvärr inte farten på den bilen vi mötte den var betydligt högre!

Mitt nya arbetsfordon! en norsk elbil fungerar hittills helt klanderfritt och tyggar sig fram i den bitvis lite besvärliga väglaget och jag är glad över den bekantskapen och hoppas det förblir ömsesidigt i morgon ska jag ta mig tid till att ta mig till krämplinge! en världsmetropol med en duro tälving i Åbågens regi under söndagen hoppas solen lyser och blir lite fina snöiga motorcykelbilder,

Tack för nu, njut av helgen och ha det gott och tack för att ni lässer mina rader MVH Stefan

OBS bilden fotograferade jag vid Skid SM 2015 i Ånnaboda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar