fredag 23 februari 2018

POSTNORD=Sanslöst dåligt! Långa veckor korta helger!

Postnord ett väl genomtänkt råd Lägg ner verksamheten! Min kära Maria sänder 1 st paket från Lima Peru måndag eftermiddag och på 3 dagar så kom paketet från andra sidan världen! så det är all heders och ett suveränt bra postarbete, och sedan när paketet anlände till den lilla staden! så då slarvar Postnord bort det! och levererar pakete med dom handgjorda och väldigt värdefulla väskorna! till annan person! som bor långt ute på landet och inte en siffra rätt i adresser!

Kanske det borde vara någon koll vart man levererar paket post värdehandlingar! för att kanske rätta upp sitt redan skamfilade rykte kanske Postnord skulee se över sina rutiner och vara mer nogrann med posthantering och leverande och när jag väntande på på utredning!så fick jag se hur posten hanteras! kastas mellan dom olika postburarna SKÄRPNING på alla plan Postnord.

Långa arbets veckor och mycket arbetstid har det blivit för mig och min norska elbil! tacksam ska man vara att arbetet fortfarande finnes kvar men man blir rejält trött efter bland annat ett 12 timmars arbetspass från 12,15 på natten till samma tid på dagen! men hoppas det reder ut sig när jag får kontrollen över var och hur allt ska köras.

Marias fina väskor hoppas jag nu ska bli leverarade 2 månaders jobb och väldigt fina och proffsigt utfört virknings jobb så blir det väldans fina och praktiska vskor med dragkedjor och innerväska och ställbart handtag, så passa gärna på att beställa väskor, 300 kr + frakt ett sällsynt bra pris för kvalitets väskor.

Tack för ordet och önskar alla en fin och bra helg och alltid stort tack till er som läser mina rader och ser mina bilder Mvh stefan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar