torsdag 12 mars 2020

Att inte kunna hålla reda på samma namn!jag var på 2 platser samtidigt!

Onsdag kväll fick jag ett sms om att jag kunde använda online utcheckning! och det är väldigt bra medhjälp att kunna göra, om man nu bor bo på hotell, men jag var i min egen säng och skulle sova för mitt natt arbete! någon hade alltså fått mitt namn och medlems nr och jag fick en anmodan att checka ut online och återstoden att betala var drygt 7000 kr!! för något jag ej bokat och än mindre bodde på!

Hur kan något sådant hända! att personer har samma namn det borde väl inte vara första gången!! nu fick jag stället för att sova! försöka reda ut i mitt tycke väldigt stort misstag!! och ja en ursäkt har jag fått från Scandic Alvik! men om jag eller andra privat personer gör något dylikt fel! ja då blir vi betalnings skyldiga eller ett jädrans hallå! så jag hoppas nu scandic förstår att detta var ingen bra upplevelse och kompenserar min ej behagliga onsdags kväll med att någon annan använde mitt namn på Scandic! och det var tydligen nu ett misstag av scandic!!!.

Att vi småfolk är underlägsna när dom stora drakarna vill! att be om ursäkt tycker dom räcker! för mig var det en obehaglig upplevelse och många tankar innan jag redde ut vad som hände! har någon rånat min identitet eller mitt konto eller varför får jag ett sms om något som jag definitivt inte på något sätt är inblandad i!, och vi normalt folk gör något fel! ja då blir det som jag skriver ett väldans hallå eller vi blir betalnings skyldiga! men Scandic och dylika stora företag ja dom ska komma undan med en ursäkt! känns som man oftast är liten här i världen och alltid är användbar när man betalar och gör rätt för sig men när något händer! ja då blir man bara överkörd med ett vi ber som mycket om ursäkt!

Nu är saken utredd och rätt gäst fick betala och jag blev avskriven från dom 3 nätternas boende! och sannerligen händer det mycket i livet och sällan är det tråkigt och man får lägga sin hela energi i mycket! men borde ju någongång ske något positivt med.

Nu ska jag redigera fågelbilder och fortsätta jaga postnord för att finna mitt paket ha det gott alla och var försiktiga för det kan ske både det ena och det andra och även om vi inte alls är inblandade i det! kram och ha det gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar