söndag 27 augusti 2017

En trög vecka äntligen i mål!!

Hej! lite trögt har det varit med bloggandet! nu söndagskväll och lite energi har jag fått tillbaka kanske är det en höstförkylning på gång!och ja det börjar så smått dyka upp lite höstfärger här och där så är bäst att ta vara på den härliga hösten är alltid lika fascinerad över alla vackra och härliga färger som bildas under hösttiden och hösten är som alla våra årstider väldigt fin och har sin charm, brukar ofta bil väldigt vackra bilder när man fotograferar under hösten med färgskiftningar och mycket vackert är om kan finna någon fin sjö där man kan få till fina speglingart.

Men fortfarande är det lite sommarkänslor och gårdagen även om det började med regn! så var det en fin sensommardag och några fina dagar och kvällar har det bjudits på under veckan så jag passade på att ta mig ut till Hjälmare kanal där det alltid är skönt och rogivande bara att vandra runt lite eller sätta sig på någon bänk där,och när jag var där så var det husbilar parkerade och svalorna hade full fart i en av dom stora ladorna där omgivningen runt omkring Arboga bjuder på mycket vackra platser och ställen som är väl värt att besöka men ibland blir man lite hemmablind och ser inte allt det vackra vi har runt knuten men så tror jag vi upplever det var vi än bor

Ja kanske höstens förkylning är på gång eller bara trött och sliten för denna vecka har gått väldans trögt!!får hoppas att energin snart kommer tillbaka så att jag kan uppta min motion igen och ta mig ut i spåret enklare när jag har min träningskompanjon!! men Han! (Min Far) tog en veckas träningsuppehåll, mina föräldrar åkte till Cypern och värmen som dom väldigt mycket värda. Cypern som är ett väldigt fint resemål och med väldigt fin och vacker natur i Trodosbergen  som besöktes i samband med ett VM rally där och var en härligt fin upplevelse, och härliga stränder bjuds det på med.

Ny vecka och ny möjligheter! ja så heter det så vi får hoppas att det blir en mindre trög vecka och att vi alla fortsätter med att vara i god hälsa och god vigör! önskar er en fin vecka och ta hand om er alla Mvh en sliten


fotograf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar