måndag 28 augusti 2017

Lite bilder från mitt fotoarkiv, djur i naturen/vatten

Att vandra i skog och mark och njuta av våran vackra natur det gör gott för kropp och själ och kanske lite motion! motion skulle behövas då magen växer i skrämmande takt!! är nog för mycket god mat!! oftast hittar man på spännande saker att föreviga med kameran när man tar sig fram i skogen eller ochså blir det bara en lugn och skön promenad  med att höra lugnet i skogen, eller kanske en ekorre som har munnen full med kottar i bland har man turen att hitta något passar väldigt bra att föreviga och oftast hör man personer som svär att!! f.n hade jag inte kameran med mig!! men nu är dom allra flesta i alla fall utrustade med en telefon med bra kamera i så nu har man mer chans att fånga dom speciella ögonblick som händer då och då

En del bilder som jag fångat med små söta djur och bra att ha en kamera med en lins som man kan komma lite nära och att inte störa för mycket, som när jag stötte på den ekorren som hade fullt upp med kottar och klättra upp och ned i trädet, eller när dom små kanadagäss ungarna kom simmande med sina föräldrar, sådan möte och händelser är alltid spännande att få med sig på bild och alltid bra med en kamera till hands, en spontan delfin show när jag och Maria hade varit till ön Isla Ballestas Peru  var häftigt att se och guiden var väldigt förvånad över att det hade dykt upp delfiner just där som var väldigt ovanligt eller det förälskade svarta svan paret i Cenntenial park i Sydney .

dom här bilderna är fotograferade i rätt miljö alltså inga djurparker.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar