fredag 1 september 2017

Fredagskväll! solen skiner och helgen är här

Äntligen fredag och helg! och en ledig helg i alla till söndag morgon!! men men man ska vara glad för det lilla och veckan har trixat sig fram utan större krångligheter och äntligen har jag kunnat skypat med min älskling på andra sidan jorden och det piggar alltid upp hon gör mig mig alltid glad och lycklig min käresta Maria,

avkoppling i soffan och tacos har jag ätit och genomgång av allt jag fotograferat fortfarande har jag ca 8000 bilder kvar från Sydamerika resan i somras hoppas få tiden att gå igenom dem snart, och hoppas på sol och värme i helgen kanske bara sitta ned i stolen i solen!! och njuta lite, Lite smått och gott jag har fångat med min kamera, natur och blommor och vackra färger blir det gott om

Nu önskar jag er alla en härlig fin kväll och en väldigt bra helg, Mvh Pettersson med kameran











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar