onsdag 13 september 2017

Septembersolen lyser och snart väskleverans färdig

Efter regn kommer solsken! och välbehövligt med regn och vatten tror jag det är i stora delar av vårat land och jag tror med mitt ögonmått kan se att arbogaån har stigit något med det senaste tidens regnade, skönt med kvällsolen och septembersolen är frisk så blev en skön promenad längs med Arbogaån och ser att det händer lite med det gröna och börjar skifta lite till andra vackra höstfärger!! men ochså blommer det sådant som jag trodde var vår och sommarblommor så kanske även växternas värld är upp och ner som det mesta börjar bli på vår jord!!.
Alltid avkopplande med en promenad och speciellt när solen lyser och brukar vara i min egen fotografiska värld! så om någon möter mig och jag inte hejar! så är jag inte högfärdig utan bara inne i min egen lilla värld där jag finner mina fotovinklar!! men i kväll stördes det av Arbogas brandkår var på utryckning och inte bara med 1 st bil utan både 2 och 3 bilar men tydligen var det bara en liten! sammanstötning på europavägen enlingt lokaltidningen!.
 En hel del vackra bilder blev det under promenaden och det jag letar efter är rätt ljus och det går att leka!! och fix och trixa med olkia vinklar i ljuset så man kan få till annorlunda bilder för dom flesta motiven här  hemma i Arboga har jag redan fotoat massor av gånger, men fortfarnde är den lilla fina staden väldigt vacker och alltid värd att förevigas.
Maria virkar väskor och förhoppningsvis ska dom beställda väskorna kunna skickas på torsdag och att dom kommer fram till Arboga med post från andra sidan jorden och att det går att lita på postverket i Peru! om det nu herter så, och då kan vi få till mer och mera beställningar och försäljning på dom väldigt fina och hållbara väskorna som tillverkas av Maria i lima Peru.
har varit lite uppehåll på skrivandet men hoppas nu när höstluften blir friskare så hjärnan kommer igång igen och blir mer fart på skrivandet, stort tack till er som läser god kväll och ha en fortsatt fin vecka Mvh stefan 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar