måndag 14 januari 2019

En helt vanlig dag! 65 tusen! lekskolan i riksdagen fortsätter!

En vanlig dag i livet! ja det är som alltid då, hälsan är ok och och solen lyser och dagen den springer på! så då är det inte så mycket att klaga på! och riksdagen och politiker är jag inte insatt i! men är det inte lekskole nivå på det hela! ska den vara med så är jag inte med!! för F_N samarbeta för sveriges bästa och vad ska vi ha val till! om ändock regeringen inte lyssnar och ändock styr om det tilsl vad som passar politikerna bäst!! som sagt jag förstår inget vad dom håller på med men hoppas dom löser soppan och håller sig till allas parti program och för partiernas politik!! eller är det så att det är så desperat att man kan överge allt man lovat och står för bara för att få regera! Tack för ordet herr och fur ministrar!!.

Nu tillbaka till min alldelse normala dag!! frukost och kaffe klockan 11 det blev bra och solen den lyste så då är det helt säkert en härlig dag ute! men icke sak nicke!! det var kallt och snålblåste så örona rullade ihop sig! men det blev en lite promand vid arbogaån och förbi våran vackra kyrka! och nu låter jag som en turist amabassadör! kanske Arboga Kommun borde anställa mig!! jag vet ju att mina foton lockar hit beökare så kanske jag skulle skicka en nota till kommunen!.

Många personer som kommer från andra länder inklusive min Maria är väldigt förvånde och frågande hur fåglarna och speciellt änderna kan trivas i vintern och på isen men dom anpassar sig till klimatet som vi ochså gör! och vintern den är en fin årstid, hoppas bara det blir lite mer snö, även om det blev lite snökorn under söndagen och lite fina bilder blev det längs med å promenaden och till er alla som inte besökt  Arboga så är det väl värt ett besök både sommar som vintertid.

Dagen den fortsatte på det normala viset med lunch! jo det måste man ha varje dag! sopstations besök dock inte varje dag!! men mycket skräp blir det och nog är Arbogas mest besökta plats nog sopstationen! där är det alltid fullt med folk! och sedan blev det kaffe och redigering av bilder och snart är det godnatt igen!.

65 tusen! ja det är mycket pengar men nu handlar det inte om pengar! utan drygt den siffran som besökt blogg delen av min hemsida! jag som inte trodde någon läste mina rader! så kanske man borde börja vakta sin tunga! eller rättare sagt pekfingret med vad man skriver! jag är väldans glad att så många läser mina rader och 65 tusen besökare hur många sidvisngar det ger vet jag inte! men tack till er alla och jag kommer fortsätta skriva om min vardag som är vad jag tror helt norman som helt normalt folk har det!!.

Nu blir det inget mer i dag och säger som i macken vi ses i morgon! men på västmanländska! Stort tack, och skriv gärna en lite rad eller hälsninng gästboken God N









att

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar