tisdag 8 januari 2019

Promenad bilder före snön kom!!

Tisdag ja då kom snön! men det är blött och slaskigt så här känns det som vi kunde ha stått över denna sörjan!! och nattes jobb blev det blött från all slask som den blöta snön orsakde! så borde leta fram några vattentäta stövlar för blev blött om fötterna!! hoppas det blir något torrare under nattes jobb och att det åtminstone inte blir regn!! och veckorna tar stora kliv och snart är vi mitt i veckan igen och känns ofta som man inte riktigt hinner med allt som ska göras och vilken ände man ska göra!! men samtidigt är jag glad att det finnes saker att göra, tänk dom som har svårt och få tiden att gå och inget att göra!!

idag blir det en lite kort blogg och blev en kort promenad i snön på eftermiddagen men dom bilder får ni vänta på!! och jag går i tankarna på att uppdatera kamera och objektiv synd bara att det ska vara så himlans dyrt! så min kamera som jag har nu får nog tjänstgöra ett tag till!

Som jag lovade igår så kommer lite mera bilder från Måndagen, och jag önskar er alla en god och trevlig kväll, och hoppas det inte är allt för besvärligt runt om i landet med snö blåst eller strömavbrott!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar