tisdag 29 oktober 2019

Den vackra hösten tog sin sista suck, 100000 besökare på bloggen

Regn rusk och storm har det vait under dom senaste veckorna,Så det är väldigt skönt att se sole skiner just nu och det ger alltid lite extra energi, Den vackra hösten då när allt är så härligt färglatt och man ser hut färgerna skiftar och löven ännu sitter kvar på trädena, den del av hösten är en av min favoriter och skönt och ta med sig kamera ut och fotografera och promenera

Regnet och en hel del stark blåst har gjort sitt till för att avsluta den del av hösten och nu ligger dom mesta löven på marken,och vi går in i Novemer och det är en grå och trist del av hösten men är bara att bita i hop och kämpa på till snön kommer och lyser upp våran tillvaro

Naturens färgprakt den gör sig väldigt fint på bilder och alltid lika trevligt att föreviga hösten både i staden och i naturen. med löven skiftar i olika färg och naturen den byter skepnad,tyvärr så har det varit mycket regn under hösten men frisk luft det behöver vi alltid. Nu är vad jag kan se Arbogaån tillbaka i normalt vattenstånd efter under lång tid varit väldigt dålig vatten nivå och vi sett stenar som vi aldrig sett förut!

Stort tack säger jag! eller rättare sagt skriver!.100000 besökare på min hemsidas blogg ja det är jag otroligt glad över. Det är väl vad kändisarna får in på en förmiddag i besökare. men det är väldigt upplyftande att personer besöker min hemsida och kanske till och med läser mina rader så som sagt! stort tack för att ni besöker min blogg och hemsida

Det jag skriver är rakt av från vad jag gör i mitt liv och som alltid är det upp och ned och glädje och skratt som troligtvis är i alla våras liv! helt enkelt bara mitt normala liv.

Rullator promenader har det varit dåligt med på sistone men hoppas min far snart piggar på sig igen så vi kan komma ut i den numera frostiga och friska luften. sjukdomar går hastig upp och ned och på sitone har det varit mest ned. Men kämpa måst vi alltid göra och snart är vi ute i höstkylan igen så se upp på gatorna när far och son kommer runt hörnen

Tiden går och vi fick tillbaka 1 timme som våren lånade av oss! och i mitt tycke så använder jag den gärna till ljusa längre vår och sommar kvällar. så jag hoppas våran sommartid alltid får finnas kvar. att det skulle påverka sömn och livet den lilla timme ja kanske, När man reser världen runt och det skiftar i väldigt många timmar då känns det i knoppen och kroppen och tar en tid att återställa dygnsrytm och hitta rätt tid. men att en liten timme skulle ställa till så mycket besvär!

Nu är det dags för en kopp kaffe och nu har nog solen gått i moln så promenaden får bli i morgon det vi inte gör idag det gör vi i morgon, Önskar en fortsatt fin höstvecka








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar