fredag 20 april 2018

Att vara normal är kanske onormalt!

Jag beskriver mig själv som en glad och helt normal person med fötterna stadigt på jorden! men kanske jag är en väldigt onormal person!

För att jag! alltid får höra! bry dig inte! när jag gör som jag fått instruktioner om att göra!läst på skylten om ditten att datten här gör man inte så! och då får jag hör men det gör ju alla andra!!

Kort och gott jag följer regler och gör som jag blir tillsagd eller får arbetsintruktioner! då säger man ofta till mig varför gör du så/! jo det var ju det som jag skulle göra!! skit i det får jag höra då det är ändå ingen som bryr sig! MEN! säger jag!

Här kan du inte parkera säger jag när jag gått 2 kilometer och ändå parkerar alla i mot skyltarna!! Men det gör ju alla andra får jag till svar!! Släng inte skräp i naturen! ändå ser många av våra rastplatser ut som soptippar! Jo men den Personen gjorde så så jag gjorde likadant säger folk!!! hmmm om någon gör något dumt så är det fullt legitimt att göra samma sak!!

Men om ingen bryr sig om någonting då kan det ju till slut bara bli djungelns lag med allt!

Så till slut att följa regler förordningar och skyltar så att det ska kunna fungera! ja det är nog i högsta grad väldigt onormalt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar