fredag 13 oktober 2017

Helg igen! och Rallysäsongs avslutning för fotografen.

Fredagen den 13! och den har förlöpt utan komplikationer så länge! kanske för jag inte reflekterade över datumet förens dagen nästan var kväll! så kanske man ska lura sig igenom dagarna! men nu är det helg igen och som alltid så rusar veckorna förbi kanske för att det för det mesta är fullt upp! och speciellt under hösten då det är minst 1 st rallytävling/helg och alltid tar det tid för fotografen som för er aktiva att avsluta en tävling och påbörja nästa! och får nog ta resten av hösten och gå igenom mer av bilder som jag inte hunnit med ännu!

Lördag då blir det Enköpings MKs tävling i sjuklubbars serien! heter den så? kanske jag lever kvar i det förgångna så hette det när jag körde sjuklubbars och prickade koner på Snickarberget och fällde träd vi crossbanan i Surahammar! drygt hundra startande så det är härligt att dom aktiva håller ut ännu långt in på höstkanten, så vi lär få se action och full fart i Fjärdhundra där min far påminde om att vi varit åskådare på rally SM Mälarrallyt!i början på 90 talet!

drygt 20 talet tävlingar har det blivit under året för fotograf Pettersson och som oftast är det alltid trivsamma dagar i rallyskogen med full fart och pjäxan i pannrummet!! så det blir en och annan sladd och alltid kommer man i samspråk med likasinnade och det är alltid trevlig att träffa nya och gamla bekanta i rallyskogen så alltid stort tack till er alla trevliga rallypersoner som man träffar på i skogen.

Avslutning på Rallyåret blir det i morgon och skönt med lite sov morgon på helgerna! och kanske det blir mera fotograferande till nästa års vintersäsong börjar eller kanske börjar med knyppling i tv soffan! den som lever får se! Önskar er alla som ska tävla i morgon i Enköping eller på andra platser stort lycka till, och kanske vi ses i skogen i Fjärdhundra i morgon

Stort tack för att ni läser mina rader och ser mina bilder och tack för era beställningar, ha en trevlig kväll och en härligt fin hösthelg, Mvh Stefan

! st vinterbild får bli dagens bild i bloggen







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar