torsdag 12 oktober 2017

Oktober är färgernas tankarnas och friska luftens tid

Oktober då blir det höst på riktigt, kylan kryper in i skinnet och regnrusket gör en kulen, men är en härlig tid mellan kylan och skurarna, med det färgsprakande skådespel naturen bjuder på, löven faller ned och skapar en härlig gul matta ovanpå gräsmattor och annat,frisk luft och härliga dimm bankar gör att jag som fotograf har en höjdpunkt när nu hösten befinner sig, njuter ska man göra och tänker framåt gör man och längtar till julen! sommaren eller andra saker, men hösten har sin charm och njutning

När tiden finnes så tar jag min kamera och beger mig på en promenad i staden eller i naturen.finnes vackra ting i både och och den lilla staden har sin charm och skogen har sin, och sinnet får vila och ögonen spanar efter något som kan förevigas, det är mitt sätt och hitta energi i allt stress och måsten vi har våra liv, och ibland lyckas jag finna det jag söker med kamera linsen,

Här är ett litet urval av höstens bilder.

Go kväll ha det gott och ta hand om varandra

https://www.instagram.com/stefansphotos.se/?hl=sv

www.stefansphotos.se











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar