söndag 22 oktober 2017

Slut på helgen och mörkret det kommer fort, och Swan Love

Så var då helgen slut och som vanligt tog den  fort slut!! eller när nu helgen tar slut! jag jobbade ju redan natten till slut så kanske min helg tog redan slut på lördags kvällen! och hösten fortsätter men ännu så länge är vi kvar i den fina delen med alla vackra färger och ännu inte så kallt, värre blir det då i november innan snön kommer och lättar upp i mörkret, nu blir det snart godnatt och snart ut i mörkret och jobba, men 2 timmar på skype med min älskling i Peru det lättar alltid upp och hon gör mig glad och hon har fullt upp med studier och väsktillverkning

Jag önska alla en god kväll och ha det gott och ta hand om er och era nära och kära, och ha en bra vecka i fortfarande förhoppningsvis i höstsol som värmer.

Orden till min älskling i love you much te Amooooooooooo see you soon  och bilden blir en fin bild som jag förevigade i Centennial Park Sydney  Swan love kallar jag den och kan fåglarna ta hand om varandra så kan vi människor göra det med, Ha det gott Alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar