torsdag 12 oktober 2017

längtan och saknaden är ofantlig, du är mitt liv och min stora kärlek, bara alla världshaven är emellan oss

Avståndet i mil är oräkneligt avståndet i mitt hjärta är ingenting där är du alltid närvarande, du finnes alltid där för mig,du får mig att bli glad och lycklig och du påminner mig alltid om att skratta och vara glad, du är där på andra sidan jorden och jag är här på andra sidan jorden från dig, när jag ser dig och ditt underbara leende då mår jag bra och mitt hjärta bubblar.

Jag vill alltid ha dig vid min sida, vi jobbar och vi kämpar hårt tillsammans för att det ska bli så, du och jag vi är alltid starka, drömmen är att vi ska kunna leva vårt liv under samma tak i samma världsdel vi tror på det och vi tror på varandra, om jag hade möjlighet!och om jag kunde så skulle du vara här nu! tillsammans kan vi göra underverk och vi kan ge varandra den kärlek och den värme som vi har i vårat hjärta för varandra.

Jag älskar dig min gumma min älskade Maria, jag hoppas du nu i skolbänken ler och att vi snart ses igen i verkliga livet, från din gubbe Stefan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar